Sunday, April 17, 2016

Stockholmi kruiis 8.-10.04 /Stockholm cruise

Stockholm
Olengi jõudnud eelmisesse nädalavahetusse :)

8.04 kell 18.00 startisime Tallinki laevaga Victoria 1 Stockholmi suunas. Paigutasime ennast kajutisse, sõime kaasavõetud pirukaid, salateid, puuvilju. Tutvusime laeva ja poodidega. Ostsime järgmiseks päevaks bussipiletid. Õhtu veetsime vaadates akrobaate ja tantsijaid. Öö möödus katkendlikult nagu võõras kohas ikka.

9.04 Päev algas buffet hommikusöögiga. Olin buffet söökidest juba mõnda aega unistanud :) Lõhe, heeringas, röstsai apelsinimoosiga. Juustusaia sõin ka.

Natuke ootamist laeva maabumiseni kell 10.15 ja siis bussipeatust otsima. Esimene jalutuskäik toimus laevalt sadamasse. Kuna neil toimus ümberehitus, siis läbitav koridor oli peaaegu kilomeetri pikkune. Väljusime natuke valest uksest ja ostisime õiget bussipeatust aga õnneks saime peagi vajalikule jälile. Külastasime Aquaria veemuuseumi, jalutasime niisama linnas ja nautisime ilusat ilma.

Magustoit, jap sokolaad jäi puutumata
Pärastlõunal jõudsime tagasi laevale ja mängisime kaarte. Õhtusöök jälle buffet lauas. Lõhe, kõikides võimalikes vormides heeringas ja kõik võimalikud makid. Magustoidulauast võtsin kõike, mis ei sisaldanud sokolaadi ;)

10.04 Hommikuks jälle lõhe, heeringas, toast with marmalade. Ja tükk kooki.

I have made it to the previous weekend :)

8th April Our trip to Stockholm with Tallinki`sVictoria 1 started on 8th April at 6 p.m. We settled in our cabin, ate pies, salad and fruit. Wandered around the ship and stores. Bought bus tickets for the following day. We spent our evening watching acrobates and dancers. My night was disrupted as all nights in strange places.

9th April started with buffet breakfast. I had dreamt of these for some time :) I ate salmon, herring and toas with orange marmalade. And a toast with cheese.
A small wait and off to shore at 10.15 a.m. to find our bus stop. Our first walk was from our ship to the port as it was about 1 kilometre long. At first we exited via a slightly wrong door so finding the correct bus stop took some time. We visited Aquaria watermuseum, walked in the town and enjoyed the lovely weather.

We made it back to the ship late afternoon and played cards. Dinner at the buffet again. Yum. Salmon, herring in all different forms and every possible maki. For dessert I tried everything that didn`t include chocolate ;)

10th April Salmon and herring for breakfast again. Toast with marmalade and a piece of cake.